Fotografia galerii handlowych i obiektów wielkopowierzchniowych.

Fotografia przestrzeni handlowych to rozwinięcie tematu fotografii wnętrz. Główne założenia pozostają takie same. Fotograf musi umieć uchwycić przestrzeń w taki sposób, aby wyglądała atrakcyjnie i zachęcająco dla widzów, jednocześnie dokładnie oddając wielkość i wymiary pomieszczenia.

Fotografia przestrzeni handlowych jest ważna z wielu powodów: od zdjęć do sprzedaży nieruchomości, przez portfolio dla projektantów wnętrz, do celów marketingowych i brandingowych, po tworzenie materiałów do wykorzystania w magazynach wnętrzarskich lub książkach.

Fotografia obiektów wielkopowierzchniowych nie kończy się na ujęciach wnętrz. Równie ważne dla marketingu jest pokazanie obiektu z lotu ptaka. Ważne jest dobranie odpowiedniej pory dnia do wykonania zdjęć. Wschodzące lub zachodzące słońce potrafi znacznie uatrakcyjnić finalne ujęcie.